تماشاگران ایران از«تلخ‌ترین آفساید تاریخ» می‌گویند

توضیح ویدئو، تماشاگران ایران از«تلخ‌ترین آفساید تاریخ» می‌گویند
تماشاگران ایران از«تلخ‌ترین آفساید تاریخ» می‌گویند
منتشر شده در

تماشاگران ایرانی که از ورزشگاه بیرون می‌آمدند هیچ دل و دماغ نداشتند درباره فوتبال صحبت کنند. یعنی دوست نداشتند با رسانه صحبت کنند.

بعضی چهره در هم کشیده بودند و بعضی مشغول بحث‌های کارشناسی با هم بودند. آفساید بود یا نبود؟ چه کسی خوب بازی کرد و چه کسی نکرد و از این حرف‌ها.

اما چند نفری صحبت کردند. فکر می‌کردند فوتبال خوبی را تماشا کرده‌اند که هرچند به نتیجه مورد پسندشان نرسید اما بازی خوبی بود.

گزارش سام فرزانه،‌خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی از سیاتل را ببینید.